Produktrecension: ZEMALIA SPAXIA-X AVSUGNINGSMASKIN

 

     Recensent: Max P.         Yrke: Bartender                Gillar: Bajen, bärs och rakade brudar
     Ålder: 32                        Hemort: Nacka<              Tidpunkt för recension: Februari 2024

    

Zemalia Spaxia-X
En mjuk blöt avsugning med många stilar, som känns realistiska

Jag såg en annons om att Jezebel.se sökte killar som ville ha en gratis sexleksak mot att man skrev en recension. Jag hoppade på det direkt och anmälde mitt intresse. Jag hade väl tur som fick ett samtal redan veckan efter. Någon dag senar fick jag ett postpaket med en avsugningsmaskin med namnet Spaxia-X, tillverkaren heter Zemalia.

Först fick jag ett gott skratt. Avsugningsmaskin! WTF? Men jag öppnade förpackningen och fick genast en lite seriösare attityd. Den såg ju riktigt bra ut, ungefär som en futuristisk Fleshlight med knappar. Jag äger en Fleshlight så jag är inte helt off här och kan jämföra. Jag satte maskinen på laddning och skulle ta det sen när laddningen är klar. Men det gick fortare än jag trodde - en full laddning på max 25 minuter. Lite imponerad över den, faktiskt.

Jag måste erkänna, att jag tidigare inte varit så imponerad av lösfittor som haft en vibrator. Så jag hade en ganska stor reservation för att den här inte heller skulle bli någon favorit. Anyway, jag tog fram lite glidmedel och satte på maskinen endast på avsugnings-mode för att känna på sugfunktionen med fingrarna. Det kändes faktiskt väldigt trevligt redan där. Efter ett tag var jag redo att testa den på riktigt. 

Jag körde först bara avsugningsfunktionen, som det finns fem stilar av. Och utan att överdriva så jag fått sämre avsugningar av tjejer. Silikonet är väldigt mjukt och känns som en mun utan tänder. Men till min förvåning så blev det exploderande skönt när jag satte samtidigt på vibrationerna (som också finns fem varianter av). Den här kombinationen var för mig nånting helt nytt som jag inte upplevt tidigare. Jag måste säga, att Satan på gatan vad det kändes skönt. Inget jag var förberedd på. Och det kanske var just därför den här första gången inte blev så där imponerande lång marathon...

Jag har kört maskinen en jävla massa gånger efter okså och måste säga, att den här maskinen är värt att skaffa. Själv hade jag nog inte köpt den om jag inte hade fått prova den först. Avsugningsmaskin låter ju lite... överdrivet kanske. Så jäg är rätt nöjd att jag fick prova just den här. Annars hade jag gått miste om en "pretty damn good blowjobs".

Om jag rekommenderar den här? Hell yes! Personligen hoppas jag att det finns sleevar att köpa till den. Jag har nämligen kört den rätt mycket och fortsätter jag så här så lär jag behöva byta ut sleeven förr eller senare. Kollade vad den här kostar och det var långt under priserna på liknande lösfittor som är helt manuella utan motor. Så om det här är bra värde för pengarna? Ja, såklart. Finns det inga nya sleevar att köpa, så köper jag en ny maskin. Jag och hon har blivit väldigt goda vänner...

 Max P.

LÄNK TILL PRODUKTEN

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Bli en Homeparty Säljare - Både kul och lönsamt

Välkommen till vår barnförbjudna blogg